Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

Przedmiotem sprzedaży jest towar nowy, bez wad. W przypadku wystąpienia wady towaru to my ponosimy za nią pełną odpowiedzialność! Reklamację można złożyć w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Jeżeli jesteś zmuszony reklamować towar, postępuj według poniższych kroków:

  1. Wypełnij formularz reklamacji: Formularz reklamacyjny.pdf
  2. Załącz paragon lub fakturę,
  3. Zabezpieczoną paczkę z reklamowanym towarem odeślij na adres: 

QOQO Seweryn Dudek
ul. Międzyborska 11B/93
04-041 Warszawa
z dopiskiem "reklamacja"

W ciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas towaru rozpatrzymy reklamację i wyślemy Państwu informację zwrotną. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, otrzymają Państwo zwrot należności za produkt na wskazany rachunek bankowy.

 

 

ZWROT

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań można go zwrócić w terminie 14 dni od daty dostawy. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. Aby dokonać zwrotu towaru należy:

  1. Wypełnij formularz zwrotu: Formularz zwrotu.pdf
  2. Załącz paragon lub fakturę,
  3. Zabezpieczoną paczkę ze zwracanym towarem odeślij na adres: 

QOQO Seweryn Dudek
ul. Międzyborska 11B/93
04-041 Warszawa
z dopiskiem "zwrot"

Najpóźniej w ciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas paczki otrzymają Państwo zwrot należności za produkt na wskazany rachunek bankowy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl