Przedmiotem sprzedaży jest towar nowy, bez wad. W przypadku wystąpienia wady towaru to my ponosimy za nią pełną odpowiedzialność! Reklamację można złożyć w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Jeżeli jesteś zmuszony reklamować towar, postępuj według poniższych kroków:
Zabezpieczoną paczkę z reklamowanym towarem odeślij na adres:
QOQO Seweryn Dudek ul. Wrzosowa 10 13-220 Rybno z dopiskiem „reklamacja”
W ciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas towaru rozpatrzymy reklamację i wyślemy Państwu informację zwrotną. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, otrzymają Państwo zwrot należności za produkt na wskazany rachunek bankowy.
ZWROTY
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań można go zwrócić w terminie 14 dni od daty dostawy. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. Aby dokonać zwrotu towaru należy: